YP generalforsamling 2020

Bestyrelsen i Yngre Pædiatere har på baggrund af den aktuelle situation med Covid-19 vurderet, at vi desværre ikke på nuværende tidspunkt kan forsvare at samle så mange børnelæger in spe fra hele landet til et fysisk møde.

Der indkaldes derfor til virtuel generalforsamling søndag den 20. september 2020 kl 10.00.

TIl generalforsamlingen vil der også være valg til bestyrelsen, hvor der er fire pladser på valg.

Se dagsorden her

Hvis du har forslag til dagsordenen, skal de være fremsendt senest den 15. september 2020 til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hvis du ønsker at stille op til bestyrelsen, skal du:

• skrive at du opstiller til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 19. september 2020.
  • til generalforsamlingen holde et kort valgoplæg, hvor du fortæller lidt om dig selv og din motivation for at stille op til bestyrelsen

For at kunne deltage i generalforsamlingen vil du forud for dagen modtage to unikke links, som kun du kan benytte. Et link til selve afholdelsen af generalforsamlingen, hvori bl.a. afstemningen til bestyrelsen foregår, samt et ZOOM-link, som også skal holdes åbent under hele generalforsamlingen, til brug for hovedsagelig kommunikation.
Der vil komme nærmere information over mail før generalforsamlingen.

For at vi kan udsende disse to links, vil vi videreformidle dit navn og din mailadresse, som er registreret hos Lægeforeningen, til AV Rental Center, som står for vores tekniske support under afholdelsen af generalforsamlingen.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbreve og få seneste nyt om kurser og uddannelse.
.